tag:blogger.com,1999:blog-4331760445538951134.post7393944391395969156..comments2023-10-28T23:50:47.725+08:00Comments on - Life Is Full of Magic - Kehidupan Yang Penuh Keajaiban: Pemanduan Lebih Laju Yang Berhemahtruemaxhttp://www.blogger.com/profile/11649991251253461583noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-4331760445538951134.post-9303405587930424682016-06-04T12:52:26.870+08:002016-06-04T12:52:26.870+08:00bro truemax camne boleh saya hubungi bro....saya p...bro truemax camne boleh saya hubungi bro....saya punya email loe1845@gmail.comloepyhttps://www.blogger.com/profile/16236297224859553745noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4331760445538951134.post-73768992175096926942009-09-02T06:01:25.546+08:002009-09-02T06:01:25.546+08:00ye. pemandu f1 pon guna teknik ni
drop gear dan br...ye. pemandu f1 pon guna teknik ni<br />drop gear dan brek sblm masuk koner.<br />dlm koner stay halaju dan keluar dgn tekan mykAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4331760445538951134.post-41586120820324623032009-06-07T13:23:10.277+08:002009-06-07T13:23:10.277+08:00huhu...
kalau bab memandu laju, bukan saya orangn...huhu...<br /><br />kalau bab memandu laju, bukan saya orangnye.. hehe.. i'm not a risk taker.. on the road lah.. tapi slalunya org lelaki lebih mahir lah kan.. driving ni kan byk gunakan spatial skill & calculation (velocity).. men kan tend to perform better than women when it comes to spatial intelligence.. hehe.. no wonder stevie wonder.. =D♥ Izzah Marzukihttps://www.blogger.com/profile/10834132826232390808noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4331760445538951134.post-90074262982782187002009-04-27T15:05:00.000+08:002009-04-27T15:05:00.000+08:00boleh jugak kalau nak try brek kat selekoh, teknik...boleh jugak kalau nak try brek kat selekoh, teknik dipanggil trail braking. tapi apply utk kereta dgn ABS sahaja. and lebih relevan kat trek sahaja. <br /><br />pernah try teknik ni, tapi susah nak master. so still slow in-fast outnapeehttps://www.blogger.com/profile/07692995068575294650noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4331760445538951134.post-19499577157274606582009-04-21T22:12:00.000+08:002009-04-21T22:12:00.000+08:00Ms Dric, :)
Betul tu, brek sebelum corner. Drop...Ms Dric, :)<br /><br />Betul tu, brek sebelum corner. Drop gear tu, kalau dah pandai boleh buat masa brek tu, tu ler yang dipanggil heel&toe, iaitu sekali dengan "rev match" masa drop gear. hmmm nanti insyaAllah saya luangkan masa untuk terangkan ya. Masa dah dalam corner tu perlu tetapkan halaju, atau boleh cuba tambah halaju sedikit. Sebab selalunya tak lah tepat halaju limit pada masa 'entry' tu kan. Tapi jangan terlebih pula ya!<br /><br />Tasbih dijari.. ni saya tak pasti, sebab saya selalu pandu kereta pegang stering 2 belah tangan (kecuali ler masa tukar gear atau masa-masa boring etc). Tapi memang elok, tasbih/zikir di mulut dan di hati. 2 jam setengah ke JB memang sangat laju! <br /><br />::truemaxtruemaxhttps://www.blogger.com/profile/11649991251253461583noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4331760445538951134.post-81996715149493005442009-04-21T14:26:00.000+08:002009-04-21T14:26:00.000+08:00Betul. BREK sblm corner. Drop gear SEMASA di selek...Betul. BREK sblm corner. Drop gear SEMASA di selekoh, BUKAN BREK kan?<br /><br /><br />Paling penting..tasbih di jari..Tawakkal..Itu antara secret recipe abah saya memandu laju. Sejam dari Serdang ke Tangkak.160kmj. 2 jam setengah ke JB. Darah saya berderau laju, x usah cakap..snm | snmhttps://www.blogger.com/profile/07155021345700772329noreply@blogger.com